• Verhuur Broerekerk en Tarieven
  • Verhuurvoorwaarden
  • Plattegrond met maatvoering
  • Regels m.b.t. activiteiten in de Broerekerk

Voor de verhuur van de Broerekerk heeft het bestuur van de Stichting tot behoud van monumenten in de gemeente Súdwest- Fryslân onderstaande regels vastgesteld:

• De kerk wordt alleen verhuurd voor aktiviteiten passend bij het gebouw,
      zijnde een voormalige kerk;
    • Onderverhuur is niet toegestaan;
    • Het is huurder niet toegestaan de kerk voor derden partijen te huren of door derden partijen te laten gebruiken
    • Dit is exclusief de dag van opbouw en afbreken (indien nodig);
    • Huurders/gebruikers zijn zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van eventueel benodigde vergunningen. Voor het maken van versterkt geluid is in ieder geval een vergunning van de gemeente nodig;
    • Het gebouw mag door huurders/gebruikers niet vóór 8 uur ’s morgens in gebruik genomen worden en na 22.30 uur mag er geen enkele aktiviteit (opruimen valt hier ook onder) meer plaatsvinden;
    • Activiteiten voor en door Bolswarders (zijnde niet commercieel) vallen in een aparte categorie;
    • Het bestuur kan om haar moverende redenen afwijken van regels en huurprijzen
    • Fotoshoots/Beeldopnamen/Streaming voor privé gebruik (=gebruik binnen de huiselijke kring) is toegestaan indien de kerk open is voor publiek. Dit is op alle dagen waarop de kerk niet verhuurd of gesloten is. Zie de agenda voor de dagen/dagdelen dat de kerk niet beschikbaar is voor publiek. Denk wel om de privacy van anderen en ruim al het gebruikt materiaal op.
    • Fototshoots/Beeldopnamen/Streaming voor commercieel gebruik is uitsluitend toegestaan bij huur van de kerk.